Saturday, October 24, 2015

Catatan 22-Oktober

 Turun dari offshore, aku singgah di KL untuk urusan seri paduka baginda. Selesai urusan, aku bergegas cari komuter pergi ke Seri Setia untuk berjumpa dgn brader Amin ni. Sembang2 sambil bertukar2 koleksi. Brader ni main Seiko diver so dapatlah aku menjamah otai2 legend diver.
Sebab dah tengahari, dan aku pun mmg tgh lapar blum breakfast, so makan tengahari dgn lauk ikan goreng je sambil dihidangkan besi2 buruk yg mahal2. Dekat 2 jam jugak sembang2 mengenai masalah ketidakstabilan politik dan ekonomi besi2 buruk ni, dan masalah2 emosi dan psikologi peminat2 jam tua di Malaysia.
Akhir perbincangan, brader anta aku balik ke stesen komuter terdekat. Aku meneruskan perjalanan ke KLIA sambil ditemani penyu pencen ni untuk di bawak balik ke Labuan untuk diberi suntikan semangat dan nafas baru....

Sekian.

No comments:

Post a Comment